ورود
عضویت حقیقی
|
عضویت حقوقی
English
صفحه نخست
جلسات ماهانه
نشست فروردین 94
نشست دوم خرداد 94
نشست آبان ماه 94
نشست آذر 94
نشست بهمن 94
نشست اسفند 95
نشست اول بهمن 95
نشست دوم بهمن 95
نشست دی ماه 1395
نشست اول آذرماه 1395
نشست آبان 1395
نشست خرداد ماه 1395
نشست دوم اردیبهشت 95
نشست فروردین 96
نشست اول اردیبهشت 96
نشست اردیبهشت 95
نشست بهمن ماه 96
نشست آذر 96
نشست دوم اردیبهشت 96
نشست اسفند 94
جلسه های ژورنال کلاب
کارگاه های آموزشی
روش پژوهش پدیدارشناختی در فلسفه تعلیم و تربیت
کارگاه بوم شناسی نسل جدید یادگیری الکترونیک در آموزش عالی
کارگاه یک روزه بازخوانی کتاب منطق تربیت
کارگاه فبک در ترازو - نگرشی انتقادی به برنامه فلسفه برای کودکان
پژوهش های تربیتی از منظر فلسفه تعلیم و تربیت
روش پژوهش انتقادی در فلسفه تعلیم و تربیت
روش شناسی طراحی الگوهای نظری بومی با رویکرد اسلامی- ایرانی در علوم تربیتی
جنون و یقین در (در باب یقین) ویتگنشتاین
کارگاه«تعلیم و تربیت، خودآگاهی و عمل اجتماعی؛ رویکردی نو هگلی»
شیوه های انتخاب موضوع و بیان مساله
رویکردها و روش های پژوهش در فلسفه تعلیم و تربیت»
ابزارها و روش های وب برای یادگیری و تحقیق در علوم تربیتی
همایش ها
همایش هفتم(1395)
همایش ششم (۱۳۹۴)
همایش پنجم (1393)
همایش چهارم (1392)
همایش سوم (1391)
همایش دوم (1390)
همایش اول (1389)
همایش هشتم(1395)
همایش نهم(1397)
اعضای هیات علمی
پایان نامه ها و رساله ها
گالری تصاویر
معرفی نشریه فلسفه تربیت
راهنمای نویسندگان و پذیرش مقاله
خبرنامه
خبرنامه شماره 1
خبرنامه شماره 2
خبرنامه شماره 3
خبرنامه شماره 4
خبرنامه شماره 5
معرفی کتاب
حق عضویت
درباره ما
اعضای هیات موسس
پروانه تأسیس
هیات مدیره (دوره دوم)
هیات مدیره (دوره سوم)
هیات مدیره(دوره چهارم)
اساسنامه
قوانین و مقررات
ثبت شکایات
اطلاعات تماس
تلفن
:
09388868086
نمابر
:
88928521
آدرس دبیرخانه
:
تهران، خیابان استاد نجات الهی (ویلا)، نبش خیابان ورشو، خانه اندیشمندان علوم انسانی، طبقه اول
پست الکترونیکی
:
pesi.anjoman@gmail.com
کد پستی
:
1598666651
کارگاه یک روزه بازخوانی کتاب منطق تربیت
پوستر کارگاه
فرم ثبت نام کارگاه
همایش ششم (۱۳۹۴)
|
نشست فروردین 94
|
روش شناسی طراحی الگوهای نظری بومی با رویکرد اسلامی- ایرانی در علوم تربیتی
|
نشست آبان ماه 94
|
طراحی و اجرا
:
شرکت آداک
کلیه حقوق این وب سایت برای انجمن فلسفه تعلیم و تربیت محفوظ می باشد
آمار